اخیرا، شروع به کار جدیدی کرده ام که در آن جا به من Blackberry Bold داده شد. به عنوان یک متخصص فناوری های نوین که دوست داره با گجت های جدید بازی کنه، این برای من اتفاق خوشآیندی بود.

با این اوصاف، هر دو نفر بچه هام یک تلفن هوشمند می خواهند، و با دادن دروید به دخترم، می تونم از خریدن گوشی اضافی خودداری کرده برنامه ی جدیدی برای خودم بریزم. من متوجه شدم که ممکنه بسیاری از خانواده ها در وضعیت مشابهی باشن – ممکنه گوشی های تلفن دست به دست شن، ولی از خونه خارج نمی شن.

 

در این مقاله، می خوام به شما نشون بدم که چطور می تونین کل تنظیمات گوشی تلفنتونو (شامل تنظیمات سیستم عامل، برنامه و داده ها) روی یک حافظه ذخیره کرده، سپس گوشیرو به تنظیمات کارخانه ری سِت، و کارت حافظه ی SD رو پاک کنید. در آینده، اگر گوشی دوباره مال شما شد، به راحتی می تونین از فایل پشتیبانی که تهیه کردین، تنظیمات گوشیرو مثل اولش کنین، طوریکه به نظر نیاد به کسی دیگه ای دادید.

 

 

آندروید خودتونو مثل روز اولش ری ست کنید

به طرز شگفت آوری، ری ست کردن تلفن آندروید کار آسونی هست. چیزی که مهم هست از بابت اون مطمئن بشین، اینه که اطلاعاتتون که روی گوشی ذخیره شده، از بین نرن – و به این ترتیب همیشه می تونین دوباره گوشیرو مال خودتون بکنین.



برگرفته شده از html.blog.ir